Известие

Collapse
No announcement yet.

прословутата 1ва степен на вентилатора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • прословутата 1ва степен на вентилатора

    Колеги имам следният проблем. Не ми се включва 1вата степен на перката, а само 2рата като стигне 95-97 градуса. Закачих я на компютъра и при тест на 1ва степен ми завърта перката, а тест на 2ра не завърта, а цъка само релето. Като запаля колата и загрее когато трябва да се пусне 1ва степен, релето цъка, но вентилатора не се пуска само на 2ра се пуска. Релетата работят проверил съм ги. От къде може да идва този проблем? Не се издържа в женигите перката постоянно върти и колата неможе да се охлади, става тромава и ме дразни.
    Alfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
    sigpic

  • #2
    Странно, че на диагностиката се случва точно обратното на това, което става реално. Аз когато имах съмнения за тази 1-ва степен, на работещ двигател извадих буксата на датчика на температурата (този, който се намира на термостата). След секунди се включи първа, а след още няколко и втора.
    146 1.6TS CF1 '98

    sigpic

    Comment


    • #3
      Свалих резистора който е на самия радиатор и пистичките бяха поразкъсани и имаше зелено по тях. Може ли да е от това и със контактен спрей ще се оправи ли или да си взема нов направо?
      Alfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
      sigpic

      Comment


      • #4
        зеленото се е получило от не добра маса можеш да го измиеш с вода да го изсушиш и да напръскаш след това с контактен спрей би трябвало да се оправи Успех
        -------------------------------
        ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
        ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

        Comment


        • #5
          Със сигурност това е причината.При мен беше същото положение.
          sigpic
          146 1.8 TS

          Comment


          • #6
            Ще го изчистя и ще пиша какво се е получило
            Alfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
            sigpic

            Comment


            • #7
              Аз го сменях преди 2,3 седмици на Стамболийски струва 26 лева
              Сега температурата не мърда
              Alfa Romeo 146 Junior 1.4i 16V Twin Spark 103hp 98'
              sigpic

              Comment


              • #8
                кое е 1ва степен и кое 2ра степен на перката ? По бъзото въртене като се1 сам пуснал климатика 1-ва степен ли е или 2-ра ? хахааха
                alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                Fiat punto GT in progress ~200hp

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщение
                  кое е 1ва степен и кое 2ра степен на перката ? По бъзото въртене като се1 сам пуснал климатика 1-ва степен ли е или 2-ра ? хахааха
                  това е 2ра степен, а първа е преди това на 92-93г. мисля да се пускаше.

                  ---------- Post added at 18:46 ---------- Previous post was at 18:44 ----------

                  Първоначално публикувано от diapper Покажи съобщение
                  Аз го сменях преди 2,3 седмици на Стамболийски струва 26 лева
                  Сега температурата не мърда
                  И аз така мисля да направя, няма какво да се занимавам с глупости да го чистя.
                  Alfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Колега, какво стана този резистор?
                    Аз като имах проблем с охлаждането на скоро и видях, че според схемата, ако си за 1ва степен и тя не работи, автоматично пуска 2ра.

                    Comment


                    • #11
                      Аз от 2-3 дена май нямам 2-ра степен 1-ва я пуска .. на 91-92 градуса обаче колата почва да загрява още повече почти до 100 стига не баш ама ... и не се пуска 2-рата степен ..
                      alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                      Fiat punto GT in progress ~200hp

                      Comment


                      • #12
                        Днес купих резистора и го смених, но все същото. Като стигне малко над 90 градуса релето цъка, но перката не се пуска, а чак като стигне малко под червената стрелка (на снимката) тогава се пуска перката и оборотите рязко падат. И като е топло така перката се пуска постоянно, няма значение дали има задръстване или не.
                        Attached Files
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от MaDHaCkEr Покажи съобщение
                          Днес купих резистора и го смених, но все същото. Като стигне малко над 90 градуса релето цъка, но перката не се пуска, а чак като стигне малко под червената стрелка (на снимката) тогава се пуска перката и оборотите рязко падат. И като е топло така перката се пуска постоянно, няма значение дали има задръстване или не.
                          Едно към едно е и при мен, само дето не чувам релето след 90 градуса дето викаш, а директно преди червената стрелка.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от soldier Покажи съобщение
                            Едно към едно е и при мен, само дето не чувам релето след 90 градуса дето викаш, а директно преди червената стрелка.
                            Някакви идей какво да правя?
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Аз друго мнение освен, че било нормално това, не съм видял
                              Но и на мен някак си не ми е кеф.
                              Аз си карам в жегите на климатик, тогава перката се върти постоянно и седи около 80 градуса темп. Проблем ми е извънградско по баирите в жегите.

                              Comment

                              Working...
                              X